گروه کوهنوردی حضرت رسول اکرم(ص)

پایگاه بسیج رسول اکرم(ص) خمینی شهر

گروه کوهنوردی حضرت رسول اکرم(ص)

پایگاه بسیج رسول اکرم(ص) خمینی شهر

گروه کوهنوردی حضرت رسول اکرم(ص)

این تار نما متعلق به بچه های کوهنورد پایگاه بسیج رسول اکرم خمینی شهر میباشد و مطالبی از قبیل برنامه های گروه، گزارشات صعود و تصاویر کوهنوردی و مطالبی پیرامون اصول کوهنوردی قرار داده میشود.
خواهشمند است با نظرات و نقد های سازنده خود ما را در در بهبود هرچه بهتر برنامه هایمان یاری سازید.

برنامه کوهپیمایی
مکان سرپرست تاریخ
زمان حرکت
شروع برنامه جمعه ها 15 دقیقه پس از اذان صبح تا حدود ساعت 10 صبح
مسیر سرویس
شروع از درب پایگاه بسیج حضرت رسول اکرم(ص)-میدان شهدا-میدان22بهمن-چهار راه امام حسین-میدان ازادی-میدان قدس-میدان نماز-سپاه ناحیه خمینی شهر- پادگان امام حسین
تلفن جهت هماهنگی و اعلام حضور
علی خالقی 09136853614 و محمد علی کریمی 09138953700
آخرین مطالب
آخرین نظرات

Google


در كل اينترنت
در اين سايت

صعود به قله کرکس/ 12 و 13 مرداد ماه 1396

جمعه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۸ ق.ظ


گزارش برنامه صعود به قله کرکس
این برنامه در روزهای 12 و 13 مرداد 1396‌برگزار گردید


برای رسیدن به قله کرکس از مسیر روستای کِشه باید از اصفهان به سمت مورچه خورت حرکت کرده و پس از پمپ بنزین جاده را سمت راست رفته و تا اخر دنبال میکنیم تا به روستای کشه برسیم و پس از عبور از روستای کشه به مرکز توریستی کشه میرسیم که برای ورود به این منطقه مبلغ 5000 تومان برای ماشین شخصی و 10000 تومان برای مینی بوس دریافت میکنند. در منطقه توریستی سرویس بهداشتی وجود دارد و میتوان از ان استفاده نمود. پس از رسیدن به پایان شهرک توریستی اول جاده خاکی شروع می شود که می توان ماشین را پارک کرد و یا ادامه مسیر را در جاده ای نسبتا سنگ لاخ و ... رفت.
از محل پارک مینی بوس تا درختان گردو حدود 1 ساعت و نیم به طول می انجامد که مسیری با شیب بسیار کم می باشد و از انجا تا پناهگاه کرکس کمتر از 1 ساعت زمان می برد. از دختان گردو تا پناهگاه باید در مسیر از کنار آبشار بگذریم با پشت سر گذاشتن آبشار پناهگاه نمایان می شود. مبلغ دریافتی برای استفاده از پناهگاه 3000 تومان برای هر شخص می باشد،‌از امکانات پناهگاه می توان به 3 اتاق اشاره نمود که یکی مخصوص بانوان و دیگری مخصوص اقایان است و اتاق مسئول پناهگاه هم در این بین قرار دارد و همچنین سرویس بهداشتی که در فاصله نزدیکی از پناهگاه ساخته شده است و چشمه آبی که در همه سال در کنار پناهگاه جریان دارد، کف پناهگاه موکت و فرش است و میتوان با کیسه خوابی معمولی شب را در ان سپری کرد بدون اینکه سرما مشکل ساز شود.
مسئول پناهگاه از بعدازظهر چهارشنبه تا جمعه شب در آنجا حضور دارند. برای صعود در روزهای دیگر هفته و استفاده از پناهگاه، باید قبلا با هیئت کوهنوردی استان اصفهان هماهنگی لازم صورت پذیرد. البته جانپناه فلزی و قدیمی کرکس کمی بالاتر از پناهگاه جدید هنوز قابل استفاده است.
پس استراحت شبانه،‌ بیدار باش صعود به قله ساعت 3 و نیم بود و پس از اماده شدن همنوردان ساعت 4 راهی قله می شویم از پناه گاه تا تابلوی معروف به مسیر تابستانه و زمستانه 20 دقیقه به طول می انجامد و پس از رسیدن به تابلو از سمت راست (مسیر تابستانه) ادامه مسیر می دهیم و تقریبا از این جا به بعد شیب مسیر بیشتر شده و سرعت ما ثابت می ماند! در حوالی ساعت 5:30 بود که نماز را در مسیر خواندیم _ در کنار ورودی مسیر بیدهند_ و پس خواندن نماز 10 دقیقه بعد به قله رسیدیم و پس از گرفتن عکس یادگاری راهی پناهگاه شدیم. پس از صرف صبحانه مسیر برگشت را دنبال نموده و سوار بر مینی بوس راهی خمینی شهر می شویم . ساعت رسیدن به درب پایگاه رسول اکرم ساعت 13 بود .
در پایان تشکر می کنم از همه عزیزانی که ما را در این برنامه همراهی نمودند به ویژه حاج حسین عابدی که ته قدم گروه بودند و باعث نظم هرچه بیشتر در این صعود شدند.

نظرات  (۲)

خوب کاری کردی، به سلامتی و دل خوش
فقط بهتره رو بازی کنی
یکی هم که ازت میپرسه کلش نکنی 
دوستان بسلامتی ما هم زن گرفتیم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی