گروه کوهنوردی حضرت رسول اکرم(ص)

پایگاه بسیج رسول اکرم(ص) خمینی شهر

گروه کوهنوردی حضرت رسول اکرم(ص)

پایگاه بسیج رسول اکرم(ص) خمینی شهر

گروه کوهنوردی حضرت رسول اکرم(ص)

این تار نما متعلق به بچه های کوهنورد پایگاه بسیج رسول اکرم خمینی شهر میباشد و مطالبی از قبیل برنامه های گروه، گزارشات صعود و تصاویر کوهنوردی و مطالبی پیرامون اصول کوهنوردی قرار داده میشود.
خواهشمند است با نظرات و نقد های سازنده خود ما را در در بهبود هرچه بهتر برنامه هایمان یاری سازید.

برنامه کوهپیمایی
مکان سرپرست تاریخ
زمان حرکت
شروع برنامه جمعه ها 15 دقیقه پس از اذان صبح تا حدود ساعت 10 صبح
مسیر سرویس
شروع از درب پایگاه بسیج حضرت رسول اکرم(ص)-میدان شهدا-میدان22بهمن-چهار راه امام حسین-میدان ازادی-میدان قدس-میدان نماز-سپاه ناحیه خمینی شهر- پادگان امام حسین
تلفن جهت هماهنگی و اعلام حضور
علی خالقی 09136853614 و محمد علی کریمی 09138953700
آخرین مطالب
آخرین نظرات

Google


در كل اينترنت
در اين سايت

دره لاتاریک/11بهمن92

شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۴۱ ب.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۲
علی خالقی

لاتاریک

نظرات  (۱۷)

دقیقا درسته از نوع پیام مشخص هست که کار ، کاره پرنیان هست
خدا بگم چکارش کنه
الهی الهی الهی...
با توجه به لحن نوشتاری جمله شک ندارم که این جمله را اقای پرنیان نوشته
۱۸ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۵۰ محمد مهدی واقعی تر
من زن می خوام.
چرا منا اذیت می کنید و با احساساتم بازی می کنید؟
من دلم می خواد ازدواج کنم ولی شرایط مالی خوبی ندارم(دل شکسته)
خب بگید چیکار کنم؟ خانم رکسانا و اون اسمهایی که نوشتید را من نمیشناسم و نمی دونم کی هستند.
ولی حرف دلم را زدم من می خوام ازدواج کنم ولی با این اوضاع و شرایط خاص نمی تونم آخه چرا ازدواج را آسون نمی گیرید؟
گریه...گریه...گریه

هان محمد علی دندونت اوخ شده بود خوب شد؟
این هفته دیگه کوها دو در نمی کنی؟ آخ آخ درد بلات بخوره تو سره محمد مهدی همون که ادعای رفاقت باهاش داری
....
اهالی اندون دور برنداریدا! آییییی نفس کش...

گرچه با محمدمهدی ادعای رفاقت داریم ولی بحث شام وناهار که میشه دست خودم نیست:

یا ناهار میدی یا میرم اسم دوستا و همکلاسی های ترمو2 (مریم و نگین و نگار و نیلوفر) را به حج حسن میگم!!!

خود دانی

چقدر این محمد مهدی خسیسه!!!!!
تا وقتی بحث آبرو و تهمت واینا بود عکس العمل نشون نداد ولی جای که بحث پول و شام و اینا پیش اومد خودشا نشون داد
خسـیـس................!!!!!!!!!!!!!!!!!
۱۵ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۴۳ محمد مهدی مظلوم
مث روز برام روشنه که کار، کار پرنیانه
باشه! تلافی کن پری جون ایرادی نداره.
خدایی هر چی دلتون میخواد به من ببندید اما به جا من وعده شام و ناهار ندید!!!!!
آره خلاصه، دمتون گرم
۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۱۱ محمد مهدی حقیقی‌تر
باشه برای رد مظالم هم که شده به بچه های گروه یه نهار میدم
دوستیا و رفاقتای اینجوری همینه دیگه آدم بجای میرسه که به ..... خوردن و انکار واینا میفته
آقای مهندس تا خدای ناکرده کار بجاهای باریک نکشیده برید رد مظالم بدید
البت من استفتاء کردم میتونید رد مظالما به بچا کوه ناهار یا شام بدید
صمیمانه استقبال میکنیم
ومـن الـلـه تـوفـِیـق!!!!!!!!!!!
۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۲۴ محمد مهدی حقیقی
آقا من تکذیب میکنم
رکسانا نداشتیم
من فقط با مریم و نگین و نگار و نیلوفر رفیق بودم
رکسانا دیگه کیه؟
تازه اونا هم ترمو2 بودند نه ترمو1!!!!!!!!!!
وای چه لحظه ی رمانتیکی من که اشک از چشمانم داره جاری میشه ه ه ه ه ه ه ه ه
واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم

دوست دارم رکساناجان
منم دلم برات تنگ شده بود عزیزم

محمد مهدی توی این عکس خودت هستی؟

منم رکسانا، دانشکده مکانیک، iut؟ یادت اومد؟ کلاس ترمو1؟

حالت خوبه عزیزم؟

بی معرفت رفتی و پشت سرتم نیگا نکردی.

دلم برات تنگ شده بود. 

این میلاد کلا شـیطـونـه
وای بحال بچـش
اون دیـگه چی بشه!!!!!!!!!!!
یکی به ما بگه این میلاد اون بالا چکار می کنه
اقا میلاد به شدت هواتا دارم
با تشکر از علی آقا که عکس منم گذاشت
علی جون انشاله عروسیت جبران میکنم!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی