گروه کوهنوردی حضرت رسول اکرم(ص)

پایگاه بسیج رسول اکرم(ص) خمینی شهر

گروه کوهنوردی حضرت رسول اکرم(ص)

پایگاه بسیج رسول اکرم(ص) خمینی شهر

گروه کوهنوردی حضرت رسول اکرم(ص)

این تار نما متعلق به بچه های کوهنورد پایگاه بسیج رسول اکرم خمینی شهر میباشد و مطالبی از قبیل برنامه های گروه، گزارشات صعود و تصاویر کوهنوردی و مطالبی پیرامون اصول کوهنوردی قرار داده میشود.
خواهشمند است با نظرات و نقد های سازنده خود ما را در در بهبود هرچه بهتر برنامه هایمان یاری سازید.

برنامه کوهپیمایی
مکان سرپرست تاریخ
زمان حرکت
شروع برنامه جمعه ها 15 دقیقه پس از اذان صبح تا حدود ساعت 10 صبح
مسیر سرویس
شروع از درب پایگاه بسیج حضرت رسول اکرم(ص)-میدان شهدا-میدان22بهمن-چهار راه امام حسین-میدان ازادی-میدان قدس-میدان نماز-سپاه ناحیه خمینی شهر- پادگان امام حسین
تلفن جهت هماهنگی و اعلام حضور
علی خالقی 09136853614 و محمد علی کریمی 09138953700
آخرین مطالب
آخرین نظرات

Google


در كل اينترنت
در اين سايت

چشمه هورمده ۹خرداد ۹۳

جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۲۸ ب.ظ

چشمه هورمده ۹-۳-۹۳

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۹

نظرات  (۲۰)

هوالشّافی

بابا دست از سرم یردارید ........

غلط کردم عکس گرفتم...........

اشتباه کردم ..........

دیگه بس کنید..........

خدایا توبه...........

وای خدا .......اینا دیگه کیند

سلام خدمت آقای مچ گیر
برادر عزیز
عنوان چنین مطالبی فقط و فقط در چارچوب اختیارات مدیر محترم وبلاگه و فکر کنم هر شخص دیگری که از این حرفها بزنه اعتبار خاصی نداشته بشه
پس خواهشا تنها اگه مطلبی دارید که اظهارات دیگران را می تونه نقض کنه بیان کنید
نه چیز دیگه
جواب مچ گیر
درسته شما یه چیزی میگی ولی قبلش تحقیق کن 
اگر الان وارد سایتی شوی 1 ساعت بعد یکبار دیگه وارد شوی ای پی متفاوت است.
خنده... خنده... خنده...
آقایی که همش نظرات منفی میدی  ومدام میگی فلان.من اصلا اصفهانی نیستم ولی وبلاگ زیبای گروه رو همیشه دنبال میکنم.من آیدی شمارو هک کردم.فقط مشخص شد که شما با یک ایدی و ام ای باچندین اسم فقط فاز منفی میدی.هدفت از این کار چیه؟؟واقعا شرم اوره......
پاسخ:
خالقی:
دوستان مطالب فنی مربوط به سایت گروه کوهنوردی را از ارائه دهنده خدمات به سایت -  شرکت بیان به ادرس www.bayan.blog.ir که مربوط به ارتباط با مدیر فنی سایت www.bayan.ir- پرسش نمایید. 
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۳۷ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

درسته این عکسا جالب نیس ولی چیزی که جالبه اعتماد به نفس دوستانه که چقدر به خودشون اعتماد وامید دارند

افرین به این اعتماد به نفس .احسنت.

چه عکس های زیبایی
من تا حالا چشمه هورموده را اینگونه ندیده بودم
مشخصه برای گرفتن این عکس ها خیلی زحمت کشیده شده

واقعه که این عکسا افتضاحه.........

سلام نظرات همه ی دوستان برام محترمه..ولی یک نکته: چرا کسایی که ادعای عکاسی میکنند فقط حرف میزنند وتو برنامه ها اصلا پیداشون نیست واگر هم هست دیگه حضوری سر وصدا راه نمیندازند؟؟؟؟ بنده خواهش میکنم اگر کسی به این هنر زیبا مسلطه وبلده اعلام کنه، مگرنه قول میدم همیشه عکاس گروه در صورت عدم حضور عکاس ومتقاضی  ، خودم باشم!××! این رو قول میدم.

یه نکته دیگه:من عاشق انتقاد هستم ولی انتقاد سازنده.عذر میخوام ، ولی خیییییلی مسخره وبچه گانس اینکه بعضیا میگند خوب نیست ویجوریه وفلان و.. ومدام غر میزنند،بدون اینکه نظری درباره ی نحوه ی بهتر شدنش بدنند.خیلی بچه گانس خیلی
سلام
بعضی از نظرات دوستان درسته مثه اون که از چهره اعضاء به صورت نزدیک عکس گرفته نشده
ولی برخی از عکسهای گرفته شده این هفته هم خیلی عالی بوده مثه شماره12 که منظقه را به خوبی نشون میده

علی اقا بعضی دوستان می خواند نا امید نشی

 ولی باید بگم عکسای این دوهفته واقعا افتضاح بوده اصلا معلوم نیس چیه .اینکاره نیستی واقعیتش.اقای خالقی هم عکس می گرفتند اینطور نبود

ناراحت نشیا .اما واقعیتش اینه

سلام
در جواب به "الیس"
رطب خورده را منع رطب نیست...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اقایون اگه راست میگید شناسنامه دار نظر بدید
چرا یه عده کم سواد نظر بدهند ولی شما یاران واقی نه
بارالهی به تو پناه می برم از استبداد نظر .

ضمنا من سرهنگ نیستم ، در واقع هیچ "***" نیستم.
سلام بر همه اعضای گروه و علی آقای گل که زحمت عکس و به روز کردن وبلاگ را در این هفته کشیدند
من به نوبه خودم از زحمت و دلسوزی تک تک دوستان از صمیم قلب تشکر می کنم و از اینکه نظرات خوب و سازنده می دهید تشکر میکنم
اما خدمت همه عزیزان و علی آقا
عکس های این هفته دارای ویژگی های خوبی از جمله نمای کامل چشمه و 
مسیر ؛که جزء انتقادات هفته های قبل بوده می باشد
اما آنچه دوستمون با نام "علاقمند به کوه"عنوان کرده نیز وارد است که هم از ایشون و هم از علی آقای کاظمی که چنین روحیه انتقاد پذیری بالایی دارند و همچنین مدیر محترم سایت که انتقادات را پاسخ داده اند تشکر می کنم
ان شاءالله همیشه سالم و موفق باشید
عکس های این هفته تون خیلی خوبه

عرض سلام ودرود ، خدمت دوستان عزیز "

بنده به نوبه ی خودم از همه ی  دوستانی که به وبلاگ گروه  سرمیزنند، خواهش میکنم،خواهش میکنم،که اگر نظری داشتند وبه عقیده ی خودشون سازنده ،کاربردی وبه درد بخور بود ومیتونست با عمل کردن به اون درعملکرد گروه پیشرفت ایجاد کرد، ازگفتنش دریغ نکنند .صمیمانه از دوستانی که با نظرات سازنده به ما هدیه میدند،تشکر میکنم!

MER30

با تشکر از علی اقا کاظمی بابت انتشار عکس های این هفته 
عکس های خوبی بود
سلام
خیلی ممنون از اینکه زحمت گرفتن عکس و گذاشتن اون را کشیدید. خدا قوت
 ولی توی کل عکس هاتون فقط عکس دوستتون واضحه کی هستند و خیلی خوب شده بود.
پاسخ:
انشالله هفته های بعد با اوردن یک دوربین بیشتر مشکلات فنی وتکنیکی حل خواهد شد*ازنظر شما بسیارممنونیم.
سلام خدمت شما(علاقه مند به کوه)
از نظرات سازنده ی شمادر هرچه بهتر شدن برنامه کمال تشکر را داریم.
MER30
۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۸ علاقمند به کوه
سلام خدمت عکاس برنامه
بنظرم عکس ها یک سری اشکال داشته باشه
مثلا
هر چی عکس انداختید که از پشت سره یا فقط طبیعت را نشون میده و افراد در اون بسیار ریز هستند
نمی خوام دخالت کنم
اما عکس های اردویی باید دو ویژگی بارز داشته باشه
یکی اینکه حتما افراد در اون مشخص باشند تا اونجایی که بتونند اون عکس را به عنوان یادگاری نگه دارند
دوم اینکه جاهای زیبای طبیعت در اون نشون داده بشه 
باز هم از اینکه دخالت کردم عذر می خوام و امیدوارم که ناراحت نشده باشید و از زحمات شما تشکر می کنم


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی