گروه کوهنوردی حضرت رسول اکرم(ص)

پایگاه بسیج رسول اکرم(ص) خمینی شهر

گروه کوهنوردی حضرت رسول اکرم(ص)

پایگاه بسیج رسول اکرم(ص) خمینی شهر

گروه کوهنوردی حضرت رسول اکرم(ص)

این تار نما متعلق به بچه های کوهنورد پایگاه بسیج رسول اکرم خمینی شهر میباشد و مطالبی از قبیل برنامه های گروه، گزارشات صعود و تصاویر کوهنوردی و مطالبی پیرامون اصول کوهنوردی قرار داده میشود.
خواهشمند است با نظرات و نقد های سازنده خود ما را در در بهبود هرچه بهتر برنامه هایمان یاری سازید.

برنامه کوهپیمایی
مکان سرپرست تاریخ
زمان حرکت
شروع برنامه جمعه ها 15 دقیقه پس از اذان صبح تا حدود ساعت 10 صبح
مسیر سرویس
شروع از درب پایگاه بسیج حضرت رسول اکرم(ص)-میدان شهدا-میدان22بهمن-چهار راه امام حسین-میدان ازادی-میدان قدس-میدان نماز-سپاه ناحیه خمینی شهر- پادگان امام حسین
تلفن جهت هماهنگی و اعلام حضور
علی خالقی 09136853614 و محمد علی کریمی 09138953700
آخرین مطالب
آخرین نظرات

Google


در كل اينترنت
در اين سايت

کوه صفه / 16خرداد 93

شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۶ ق.ظ

با تشکر از جناب اقای مهدی رحیمی که از همنوردان قدیمی گروه می باشد و این هفته دوستان شرکت کننده را میهمان کردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۷
علی خالقی

نظرات  (۱۶)

۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۵:۲۰ پیشنهاد سازنده

با عرض سلام

اگر می تونستید برای محله اندان هم یه وبلاگ و یه مدیر وبلاگ باحال ایجاد میکردید خیلی خیلی خیلی... خوب می شد چون دیگه حالا دهکوره ها هم وبلاگ ومدیر وبلاگ دارند خیلی خوب می شد.

تشکر

۳۰ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۳۹ بچه های غیر فعال بسیج

هم زاد کویرم تب باران دارم،

در سینه دلی شکسته پنهان دارم"

در دفتر خاطرات من بنویسید،

هر چه که دارم من از "شهیدان" دارم.

محمدعلی:

ما گدایان خیل سلطانیم...شهربند هوای جانانیم

بنده را نام خویشتن نبود...هر چه ما را لقب دهند آنیم


امیدوارم که بچه های بسیج بتونن قله اورست یا حداقل دماوندم سعود کنند
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۲ جعفری شیرین و آقاچی
علی آقای کاظمی همه که مثل شما عکاس خصوصی ندارن مگه بچه های بسیج دل ندارن؟

زنده باد اندان

زنده باد خلیج عربی

زنده باد ایران

مش محمدرضا شما بفرمایید این هفته را کجا بریم؟

سلام

دوستان

چرا برنامه هفتگی را هنوز به روز نشده . 2 روز دیگه جمعه است و هنوز برنامه تون به روز نیست .

بله جناب پرنیان:

ماخود نمی رویم دوان از قفای کس
آن می برد که ما به کمند وی اندریم
خواهش می کنم محمد علی ولی:

گفتی ز خاک بیشترند اهل عشق من

از خاک بیشتر نه که از خاک کمتریم...


جناب آقای پرنیان:


حباب وار بر اندازم از نشاط کلاه

اگر ز روی تو عکسی به جام ما افتد
سلام
عکس های زیبایی بود
آقا من دوستدار محمد علی هم هستم[نیشخند]
چرا مسیر حرکتتان با مسیر اعلام شده در برنامه ی فصل بهار فرق دارد!!!!میدانم که برنامه ریزی خوبی ندارید و این عادت شما است حداقل بگویید این هفته کجا می روید که اگر خواستیم نیاییم....!!!!واقعا که.....
باعرض معذرت این هفته برنامه خوبی نبود
کوهپیمایی توی چشمه ها و طبیعت بکر کجا و رفتن به پارک صفه کجا؟!
حتی شمااین هفته اجازه نداشتید یه چایی آتیشی هم درست کنید
خلاصه که خیلی بد گذشت...
اه اه اه ... چه عکسای بیخودی؟!!!!! عکاستون کی بوده؟؟!!!
عکاس که نباشه همین میشه!!!!
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۳۹ علیرضا همتی فارسانی
سلام 
تصاویر جالب و دیدنی است 
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی