گروه کوهنوردی حضرت رسول اکرم(ص)

پایگاه بسیج رسول اکرم(ص) خمینی شهر

گروه کوهنوردی حضرت رسول اکرم(ص)

پایگاه بسیج رسول اکرم(ص) خمینی شهر

گروه کوهنوردی حضرت رسول اکرم(ص)

این تار نما متعلق به بچه های کوهنورد پایگاه بسیج رسول اکرم خمینی شهر میباشد و مطالبی از قبیل برنامه های گروه، گزارشات صعود و تصاویر کوهنوردی و مطالبی پیرامون اصول کوهنوردی قرار داده میشود.
خواهشمند است با نظرات و نقد های سازنده خود ما را در در بهبود هرچه بهتر برنامه هایمان یاری سازید.

برنامه کوهپیمایی
مکان سرپرست تاریخ
زمان حرکت
شروع برنامه جمعه ها 15 دقیقه پس از اذان صبح تا حدود ساعت 10 صبح
مسیر سرویس
شروع از درب پایگاه بسیج حضرت رسول اکرم(ص)-میدان شهدا-میدان22بهمن-چهار راه امام حسین-میدان ازادی-میدان قدس-میدان نماز-سپاه ناحیه خمینی شهر- پادگان امام حسین
تلفن جهت هماهنگی و اعلام حضور
علی خالقی 09136853614 و محمد علی کریمی 09138953700
آخرین مطالب
آخرین نظرات

Google


در كل اينترنت
در اين سايت

صعود به قله علم کوه/ 22و23 مرداد 1393

جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۰۶ ب.ظ

پس از راه افتادن از خمینی شهر در ساعت 17:30 شب ساعت 1 بامداد خواب را در پارکی ابتدای چالوس بجا اوردیم! . و صبح نماز را در کرج خوانده و در نهایت ساعت 10به کلاردشت و قرارگاه فدراسیون رسیده و پس از سپری کردن اندکی زمان که صرف جمع اوری وسایل شد سوار بر نیسان راهی تنگ گلو شدیم که یکی از نیسان ها در ابتدای مسیر و در حین جست و خیز های فراوان خراب شد 

که یکی از نیسان ها در ابتدای مسیر و در حین جست و خیز های فراوان جاده خراب شد و تا امدن نیسان بعدی ساعت 1:30 به تنگ گلو رسیدیم 

البته تا رسیدن نیسان بعدی بچه ها خیلی هم بد زمان را سپری نکردند و به دنبال عکس یادگاری با حیواناتی چون گاو رفتند و از همه مهمتر یکی از اهالی برای بچه ها مقدار نسبتا زیادی عسل اورد که تلخی اتفاق پیش امده را اندکی کاهش دهد.

از تنگ گلو تا حصارچال(محل اسکان کوهنوردان) دو و نیم ساعت به طول انجامید و پس از برپا کردن چادر و همزمان درست کردن اتش حدود ساعت 6 نهار خورده! و پس از ادا کردن فریضه ی نماز مغرب و عشا ، از خجالت کنسرو هایی که برای شام اورده بودیم در می اییم.

در کنار سر و صدای چادر کناری ! به خواب رفته و ناگهان نیمه شب و اتفاقات ان شروع می شود که......................بوق.................بوق...................بوق................

سحر ساعت 4 حرکت کرده و نماز را هنگام اذان صبح درمسیر می خوانیم و پیش به سوی قله و ادامه ی مسیر دشوار مالرو  می رویم.

ساعت 8 صبح پس از طی مسیری به قله رسیده و همزمان گروهی در پیش روی ما روی قله و گروهای دیگری نیز در پشت  سر ما که هرکدام با توجه به کم بودن فضای نوک قله در صف عکس گرفتن با یکدیگر بودند و ما نیز پس از 30 دقیقه استراحت و مشاهده طبیعت کوهستانی زیبا به سمت منطقه حصار چال برگشته  

در مسیر برگشت گروه های زیادی بودند که با زمان های شروع بسیار متفاوت و از مناطق گوناگون ایران بودند که که عزم رسیدن به قله را داشتند گویا فقیرترین اینها به جهت تجهیزات گروه ما بود بگذریم ساعت 11:30 کم کم همه ی بچه ها رسیدند و با اندکی استراحت ساعت 2 بعدظهر مسیر برگشت پیش گرفته و راهی تنگ گلو می شویم سوار بر نیسان به سمت فدراسیون می رویم .

در نهایت از تمامی اعضا جهت تحمل مشکلات و کمبودها نهایت تشکر دارم که صعه صبر زیادی از خود نشان دادند.

لایه جدید...

نظرات  (۱۵)

سلام
در باز گشت حصارچال به سمت تنگ گلو سرریز شدن ابرهای گیر افتاده میان قلل کوه ها گویا سرا ریز شدن الهام های الهی از قلب به زبان بود!

با سلام
با توجه به عزاداریهای فردا در سطح شهر
برنامه فردا تغییر کرد
چشمه حسن و حسین
حرکت از بسیج 4/30
نماز صبح پارک جنگلی
سلام علی آقای گل
"جوان ترین فرد گروه در صعود به علم کوه"
انجام وظیفه است
خیلی دوستت داریم
با سلام خدمت همه دوستان عزیز
ان شاءالله چشمه هورموده و ساعت حضور در بسیج ساعت 5/30 صبح
اقای اصغری برنامه فردا کجاست؟
سلام بر دوستان ورزشی خودم
واقعا واقعا واقعا خوش گذشت... جای اونایی که نیومدن خالی..
به نوبه ی خودم از اونایی که همیشه زحمت میکشند تاما کوه بریم یعنی علی اصغر جون ومحمدعلی جون تشکر میکنم+رسول سویی که برای رفتن به علم کوه زحمت کشید.

درضمن آفرین به حاج حسین عابدی پیش کسوت صعود وآفرین به خودم ، کوچیکترین صعود !!
ازدواج ملا نصر الدین...


 دوستی از ملانصرالدین پرسید : ملا ، آیا تا بحال به فکر ازدواج افتادی ؟

ملا در جوابش گفت : بله ، زمانی که جوان بودم به فکر ازدواج افتادم...

دوستش دوباره پرسید : خب ، چی شد ؟

ملا جواب داد : بر خرم سوار شده و به هند سفر کردم ، در آنجا با دختری آشنا شدم که بسیار زیبا بود ولی من او را نخواستم ، چون از مغز خالی بود !!!

به شیراز رفتم : دختری دیدم بسیار تیزهوش و دانا ، ولی من او را هم نخواستم ، چون زیبا نبود...

ولی آخر به بغداد رفتم و با دختری آشنا شدم که هم بسیار زیبا و همینکه ، خیلی دانا و خردمند و تیزهوش بود . ولی با او هم ازدواج نکردم ...!

دوستش کنجاوانه پرسید : دیگه چرا ؟

ملا گفت : برای اینکه او خودش هم به دنبال

چیزی میگشت ، که من میگشتم !!!

هیچ کس کامل نیست!

ســـــــــــــــــــــــلام به همه ی دوستان خوب کوهنورد
خدا قوت...

۲۷ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۱۸ چچچچچچچچچچچچرت
سلام
آقای خالقی در انتشار عکس ها با این کیفیت دقت ننموده اید
اینهمه عکس گرفته شد
خب کمی زحمت میکشیدید و عکس ها را جمع آوری می نمودید
و چند تا عکس درست و درمان روی سایت میگذاشتید
آخه اگه میخواستیم عکس از گروه های دیگه بگذاریم
مگه مرض داشتیم اینهمه راه را با این مصیبت وارده از آن نهاد انقلابی غیر متهد متحمل شویم
چهارتا عکس درست و حسابی گذاشتن که این همه مزه برنمیدارد
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۸ گروه کوهنوردی حضرت رسول اکرم (اصلی)

سلام

صعود به قله علم کوه را به شما کوهنوردان عزیز به ویژه به مدیریت این گروه جناب آقای رسول سوئی تبریک میگوئیم.

امیدواریم مثل گذشته با تربیت مدیرانی کارآمد همچون آقای سوئی

به تقویت مجموعه های فرهنگی ورزشی کمک کنیم.

                            ..اعضا گروه کوهنوردی حضرت رسول اکرم (اصلی)..

پاسخ:
با سلام خدمت اعضای گروه رسول اکرم (اصلی)!!!
اگر تربیت مدیران این چنین باشد که ای وای بر ما
صبحانه(وای وای وای...)     نهار(نگو نگو که چه قدر خوش طعم و عالی بود...)    شام (اینا که دیگه اصلا حرفشا نزن،درجه یک مغز پخت )                   
از این که orginal بودن خودتون را در عمل نمایان می کنید نهایت تشکر را دارم.
تو که خوبی!!!!
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۱۱ محمدرضا کمالی

سلام  و خدا قوت

من کوه نورد نیستم اما کوه نوردان را دوست دارم  :)

 

با این که تو صعود های گروه شرکت ندارم اما دلم همراهتون بود .

 

آفرین به این همت
اگه تا هفته گذشته از من می پرسیدند بهترین صعود شما از نظر نظم و دوستان کدوم صعود بوده  یقینا می گفتم دماوند
اما انصافا صعود به قله علم کوه اگه از نظر نظم،اخلاق،هم دل و یک دست بودن دوستان عزیز شرکت کننده و....بهتر از دماوند نباشه به هیچ عنوان کمتر نیست
و باز هم هزار آفرین به این دوستان عزیز
ان شاء الله صعود های بعدی
بَه این صعود

بَه این کوه

و بَه این دوستان

خدا را شکر که همه سالم و سلامت برگشتند
پاسخ:
خدا را شاکریم بابت این دوستان بلند همت
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۴۲ مصطفی نیازی
بسیارعالی
دست آقای علی خالقی درد نکنه
پاسخ:
خواهش می کنم نظر لطفتان است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی